Information til boder

De er en række punkter, I skal være opmærksomme på, hvis I vil deltage i Greve Julemarked:

De vigtigste krav er,

  • at jeres bod bliver pyntet flot op med en masse lys, og at I har en aktivitet i jeres bod. Det kan være alt fra en juleaktivitet til en quiz – det er kun fantasien, der sætter grænser.  – men vores erfaring er, at der er brug for en masse lys i de små boder. Så giv den endelig gas med pynt og lys. Der er en præmie på højkant til den mest juleudsmykkede bod!
  • Det vil være muligt at gøre sin bod klar fra kl. 12, så I har god tid til at pynte den op. Der må først lukkes ned kl. 17, I skal derfor sikre jer, at I kan stå der til kl. 17. Lav evt. en vagtplan, så I kan skiftes til at komme ind i varmen.
  • Ved tilmelding skal I udfylde, hvilken aktivitet I kommer med, så vi kan få et overblik over aktiviteterne og sikre, at alle boderne f.eks. ikke sælger kaffe. 

  • Hvis du tilmelder dig som virksomhed, skal du betale 165 kr. for leje af areal og 1000 kr. i depositum, som du får retur efter arragementet. Vi hjælper gerne med ansøgningen til kommunen.


I får følgende stillet til rådighed:

  1. en pavillon på 3*3 meter bliver stillet op. Hvis I skal have sider på, kan I selv sætte på.
  2. Strøm på flere punkter - men medbrig selv kabelrulle , forlængerledning osv. Husk at skrive i tilmeldingen, hvis I skal bruge strøm.
  3. En enkelt granlyskæde på pavillonen


Hvis du har spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte Emilie fra FrivilligCenter Greve på:Ewn@fcgreve.dkeller 52231614.

Efter tilmeldingsfristen, vil vi sende nærmere informationer ud til jer, og eventuelt gå i dialog om indholdet i jeres bod - så vil vi i fællesskab få skabt årets hyggeligste julemarked😊